2013. április 29., hétfő

Arany ember az én főnököm

Manapság merész kijelentés ez!

Persze, ez nem a mostani hétvégén derült ki, de azért kiderült egy s más. Például, hogy minden kollégámmal egész jól megértjük egymást akkor is, amikor nem kell magunkat hülyére dolgozni. (hehe...:))

Az én főnököm olyan ember, akinek az összes beosztottja úgy érezheti, hogy fontos láncszem a cég gépezetében. Kicsit sajnálom, hogy több, mint húsz éves munkaviszonyom alatt csak Ő a második, akiről ezt elmondhatom.

A mai bejegyzés apropója pedig egy céges kirándulás volt, mégpedig családostól. Így szólt a meghívás. Nem kötelező csapatépítő tréning volt ez, mint ahogy a közösség összekovácsolását más cégek vezetői képzelik. Csak egy kedves invitálás volt, ha van kedvünk. Volt. Nem volt egyszerű összehozni, hogy mindenki ott legyen párjával együtt, de végül szombat kora reggel útnak indultunk. Az úticél Eger volt, ahol éppen az "Egri Csillag" fedőnevű össznépi italozást rendezték meg a várban. Tervben volt még egy Szalajka völgyi vonatozás, csavargás, pisztráng evés, egri borok kóstolgatása. Én természetesen a Canon-t nem hagytam otthon, bár most nem látványos (esmént hehe:)) tájfotókra készültem, inkább csak a velünk történteket szerettem volna megörökíteni. Persze volt, hogy nem tudtam fotó nélkül tovább menni...:)

Egy, szinte percre kiszámolt autókázás, majd buszozás után megérkeztünk a Szalajka völgybe, ahol egy koccintó után hamarosan mi is a kisvasútra várakozók sorát gyarapítottuk. A szót viszont nem akarom gyarapítani, a délután fél ötös buszig minden belefért, amit a vezetőség eltervezett. Még füstölt pisztrángot is kóstoltunk előételként, amit egy hangulatos ebéd követett.

Mostani bejegyzésemet a nap ezen első részében, kizárólag csak a saját részre készített képeknek szánom. Szinte futtában, a beállítások, a kompozíció átgondolása nélkül. Ahogy elém került a téma, már exponáltam is. Valószínűleg mindenki számára az unalomig ismert helyek, helyszínek lesznek ezek. Ha ez így van és nem sokára unott arccal kattintasz inkább tova Kozsó weboldalára, akkor bizony elnézést kérek Tőled. Nekem viszont minden idők egyik legemlékezetesebb céges történése volt ez a szombati...:)

Legközelebb azt a pár fotót szeretném megosztani Veled, amelyeket a városba való visszabuszozás, a szállás elfoglalása után követtem el.

- cerezo -

16 megjegyzés:

1. Nagyon szuper kattintások lettek. A körülmények meg igazán jól hangzanak, Így valóban kellemes kirándulás lehet :)

VálaszTörlés
  2. Nagyon kellemes volt, és bor is régen esett ilyen jól.;) A borról majd a folytkövben.:)
    Köszönöm Klau!:)

3. Ahhoz képest, hogy nem "koncentráltál", nagyon szépek a képek! Csodás helyeken jártatok! :-)

VálaszTörlés
  4. Ahhoz képest, hogy nem koncentráltál, nagyon jó képek születtek, igazán szép helyeken jártatok! :-)

5. Hál istennek nem találtam meg Kozsó weboldalát, ezért inkább a te fotóidat néztem végig. :)
    Én márciusban voltam itt meg Szilvásváradon (40kmre nőttem fel a helytől).

A füstölt pisztráng valami isteni, pedig nem is szeretem a halat. :)

VálaszTörlés
  6. Jaj de jó, lehet, hogy nincs is neki. Mármint weboldala. Bár azt nehezen tudnám elképzelni...:)
    Ez esetben köszönöm, hogy nem álltál odébb.
    Hol nőttél fel, ha szabad kérdeznem ilyen személyes jellegűt? Imádom azt a környéket! Répáshutára szeretnék még egyszer elmenni, messziről láttam pár éve.

VálaszTörlés
  7. Bizony! És köszönöm! Elmehetnénk egyszer a környékre Indacsapattal is.:)

8. [...] főnököm által életre keltett kiránduláson. Főnökömről és a program első részéről itt olvashatsz. Szóval, a fapapucs igen feltörte volna a lábunkat, mert minden korty borért és [...]

9. Kazincbarcikán nőttem fel. 19évesen 2000-ben költöztem Pestre munka miatt. :)
    Répáshuta is jó hely, de inkább ezt (is) látogasd meg. (Boldogkői vár.)

Kíváncsi vagyok mit hoznál ki belőle. :)

10. Kozsó oldala :
    http://www.amokfutok.hu/ :)

11. Inkább tartózkodom tőle...:D

VálaszTörlés
  12. Érdekes környék számomra az egész Zemplén, a Bükk, az az északi rész, de sohasem jártam arra, sőt még Miskolcon sem. Kétszer kirándultunk ott, amiről ez a poszt is szól és ennyi. Szívesen megnézném a boldogkői várat, csak ahhoz össze kell rántani egy kocsira való embert, mert egymagamnak drága lenne. Én is "északról származom", csak a nyugati végről.:)

13. Jók ezek a munkahelyi kirándulások. Én nagyon szerettem, de sajnos mióta kevés a pénz, már nem megyünk :( Szalajka völgye megunhatatlan, szépséges hely. Nem untam a képeidet, sőt, nagyon tetszettek. Eszembe jutottak a régi szép emlékek, mikor arra jártunk kirándulni :)

14. Köszönöm Éva! Örülök, hogy ismét itt jártál.:) Nekem is emlékezetes kirándulás marad.

VálaszTörlés
  15. Kár, hogy már nem látszanak a képek!

Válaszok
    1. Én is sajnálom. A blog költöztetése veszteséggel járt.